مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-02اقتصادي

سهم 75 درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان یزد


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به این که سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان 75 درصد است، گفت: مشترکین گاز طبیعی در استان یزد در سال گذشته بیش از هفت میلیارد و 807 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به این که سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان 75 درصد است، گفت: مشترکین گاز طبیعی در استان یزد در سال گذشته بیش از هفت میلیارد و 807 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف کرده اند.

علی اکبر میدانشاهی در توضیح این خبر گفت: با در نظر گرفتن اقدامات صورت پذیرفته در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی که رعایت الگوی مصرف توسط کلیه مشترکین به ویژه مشترکین بخش خانگی و به تبع آن صرفه جویی در مصرف گاز را به دنبال داشته است، میزان مصرف کل گاز در سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 547 میلیون متر مکعبی را نشان می دهد که نشان دهنده توسعه شبکه های گازرسانی و جذب مشترکین جدید است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 19 هزار مشترک جدید جذب شد که از این تعداد، 578 مورد مشترکین صنعتی با حجم مصرف بالا بوده اند لذا با توجه به توسعه گازرسانی در استان یزد شاهد افزایش مصرف گاز در این استان بوده ایم که نوید بخش پوشش هر چه بیشتر استان در تمامی بخش ها، اعم از بخش خانگی و تجاری و همچنین بخش صنعتی از این سوخت پاک همراه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 75 درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان یزد

سهم 75 درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی استان یزد