مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-02سياسي

تربیت انسان نیازمند مهندسین متعهد، ماهر و هنرمند است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تربیت انسان همانند احداث یک ساختمان نیازمند مهندسینی متعهد، ماهر و هنرمند است و چنانچه نقصی بربنا و شخصیت بنای تربیت وارد شود مسئولیت متوجه مهندس آن است؛ - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تربیت انسان همانند احداث یک ساختمان نیازمند مهندسینی متعهد، ماهر و هنرمند است و چنانچه نقصی بربنا و شخصیت بنای تربیت وارد شود مسئولیت متوجه مهندس آن است؛ از این رو است که گفته می شود یک نصحیت و کلام درست معلم سرنوشت دانش آموز و جامعه را عوض کرده و تغییر می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز یکشنبه 12 اردیبهشت به مناسبت روز معلم، در دیدار با مدیرکل، اعضای بسج فرهنگیان، مسئولین بسیج دانش آموزی و معاونین اداره کل آمورش و پرورش خراسان جنوبی، تصریح کرد: در سیستم بشری چنانچه انسان هایی بیدار تربیت شوند، مزاحم شیاطین استعمارگر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه روبه صفتان شیطان صفت وجود مطهری ها را برنمی تابند و حذفشان می کنند، بیان کرد: براساس اندیشه استعمارگران؛ مطهری ها باید بمیرند تا شیاطین توانایی عرض اندام داشته باشند.

خطیب جمعه بیرجند؛ لازمه تحقق آرمان های اسلام و انقلاب را تربیت انسان سالم، ماهر و توانمند دانست و تصریح کرد: این مربیان که هم خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت انسان نیازمند مهندسین متعهد، ماهر و هنرمند است

تربیت انسان نیازمند مهندسین متعهد، ماهر و هنرمند است