مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-02فرهنگي

استقبال گسترده مستندسازان کشور از جشنواره ملی فیلم یادگار


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مستندسازان کشور از جشنواره ملی فیلم های مستند میراث فرهنگی یادگار، استقبال خوبی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، محمد حسین اسماعیلی اظهار کرد: در جشنواره فیلم های مستند یادگار در حوزه میراث فرهنگی، 510 اثر از مستندسازان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ملی ارسال شد که نشان دهنده استقبال گسترده فیلمسازان کشور از این رویداد سینمایی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: این هنرمندان از 28 استان کشور آثار خود را در بخش های مسابقه مستند ایران، میراث ناملموس و میراث فرهنگی قزوین ارسال کردند که از این تعداد، حدود 100 اثر با نظر هیئت انتخاب جشنواره به جدول اصلی جشنواره راه خواهند یافت.

اسماعیلی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های موجود، اکران فیلم های منتخب طبق جدول تنظیمی در روزهای 26 تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری در بستر پلتفرم ها و فضای مجازی برای علاقه مندان پخش می شود.

دبیر جشنواره فیلم یادگار خاطرنشان کرد: هیئت داوران جشنواره از میان این آثار، مستندسازان برتر را در هر بخش انتخاب خواهند کرد که در روز اختتامیه 30 اردیبهشت ماه این نفرات برتر معرفی و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده مستندسازان کشور از جشنواره ملی فیلم یادگار

استقبال گسترده مستندسازان کشور از جشنواره ملی فیلم یادگار