مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-02حوادث

انجام 6 عملیات سقوط در چاه توسط آتش نشانان/ جوان 23 ساله زنده از چاه بیرون کشیده شد


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: از ابتدای سال 6 عملیات سقوط توسط آتش نشانان امدادرسانی شده است.

- حسن غفاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ساعت 11 و 45 دقیقه امروز حادثه سقوط در چاه به سامانه 125 آتش نشانی گزارش شد که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان محل وقوع حادثه را ساختمان نیمه کاره واقع در مجتمع ادارات اعلام کرد و گفت: فرد سقوط کرده جوان 23 ساله ای بود که به علت بی احتیاطی به داخل چاه 15 متری سقوط کرده بود.

وی با بیان اینکه عملیات خروج از چاه این مصدوم در حدود 20 دقیقه طول کشید، گفت: شخص حادثه دیده پس از نجات تحویل عوامل اورژانس شد.

غفاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال 6 عملیات سقوط توسط آتش نشانان امدادرسانی شده است، گفت: سه مورد از این حوادث سقوط در چاه و سه مورد سقوط از آسانسور بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه حوادث چاه متاسفانه هر ساله موجب مرگ یا مصدومیت افراد می شود، گفت: اگر اصول ایمنی و علمی در حفر چاه از طرف مهندسان، پیمانکاران و همچنین مقنی ها و چاهکن ها همانند تمام کارهای عمرانی دیگر در نظر گرفته شود، می توانیم امیدوار باشیم که تعداد این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 6 عملیات سقوط در چاه توسط آتش نشانان/ جوان 23 ساله زنده از چاه بیرون کشیده شد

انجام 6 عملیات سقوط در چاه توسط آتش نشانان/ جوان 23 ساله زنده از چاه بیرون کشیده شد