مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-02حوادث

امسال صاعقه 7 مصدوم در فارس برجا گذاشت


رییس اورژانس فارس با اعلام اینکه به دنبال بارش های بهاری و وقوع صاعقه های سهمگین 7 نفر در این استان دچار صاعقه زدگی شده اند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 نفر براثر صاعقه جان خود را از دست داده اند که یک نفر از مصدومان نیز با سطح هوشیاری پایین در بیمارستان بستری است.

- ایسنا/فارس رییس اورژانس فارس با اعلام اینکه به دنبال بارش های بهاری و وقوع صاعقه های سهمگین 7 نفر در این استان دچار صاعقه زدگی شده اند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 نفر براثر صاعقه جان خود را از دست داده اند که یک نفر از مصدومان نیز با سطح هوشیاری پایین در بیمارستان بستری است.

دکتر محمدجواد مرادیان یکشنبه 12 اردیبهشت در جمع خبرنگاران محل این حادثه طبیعی را در ارتفاعات شهرستان های داراب، خان زنیان و استهبان اعلام و اضافه کرد: یکی از این قربانیان حادثه دختر نوجوان روستایی، به همراه خانواده خود دریکی از زمین های زراعی تنگ طه از توابع بخش جنت شهرستان داراب مشغول بکار بود که براثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داد.

او یکی از علت ها مهم فوت مصدومان براثر صاعقه را سوختگی شدید بیان و خاطرنشان کرد: در حادثه صاعقه داراب، برادر این دختر نیز مصدوم و با سوختگی سطحی مواجه و توسط عوامل اورژانس داراب به بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال صاعقه 7 مصدوم در فارس برجا گذاشت

امسال صاعقه 7 مصدوم در فارس برجا گذاشت