مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-02سياسي

خط انتقال آب شرب روستای حصار احداث گردید


با هدف عمل به منویات رهبر انقلاب و تحقق شعار سال خط انتقال آب شرب روستای حصار به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین احداث گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مجتبی مهاجری در خصوص احداث پروژه انتقال آب شرب روستای حصار اظهار کرد: یکی از عمده مشکلات اساسی روستاهای محروم، نداشتن آب شرب بهداشتی می باشد.

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: همین امر سبب شده تا بخش عمده ای از جمعیت روستایی به شهر و حاشیه شهر مهاجرت کنند و روستا رو به تعطیلی برود.

وی گفت: پس از مطالعات صورت گرفته در روستای حصار دهستان چوقور بخش طارم سفلی به این نتیجه رسیدیم که نداشتن آب شرب بهداشتی و فرسوده بودن خط انتقال روستا از عمده مشکلات این روستا می باشد.

مهاجری بیان کرد: خط انتقال این روستا به طول 3500 متر حفاری و احداث گردید.

در این پروژه که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت اداره آبفای استان قزوین، شورا، دهیار و اهالی روستای حصار در طی یک ماه به نتیجه رسید.

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: روستای حصار دارای 150 خانوار و مرکز دهستان چوقور می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط انتقال آب شرب روستای حصار احداث گردید

خط انتقال آب شرب روستای حصار احداث گردید