مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-02اقتصادي

خراسان شمالی به زودی نیاز به واردات مرغ نخواهد داشت


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه گلستان تأمین کننده مرغ خراسان شمالی است، گفت: مرغداری های بیشتری به زودی در استان ایجاد می شود تا نیاز به استان پشتیبان نداشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قنبری صبح یک شنبه در سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی سال گذشته 74 هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک های دولتی استان به سرمایه گذاران و تجار پرداخت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: بر اساس قانون بانک ها مجاز به صرف 80 درصد منابع خود برای ارائه تسهیلات هستند که بانک های استان در راستای توسعه و حمایت از سرمایه گذاران بیش از 80 درصد تسهیلات ارائه دادند که مشمول جریمه بانک مرکزی شدند.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت اقتصادی مردم استان 2 و نیم درصد از کشور بالاتر است، افزود: بارها برای حل مشکلات یک سرمایه گذار در استان پیگیری داشتیم اما علی رغم حمایت دولت از سرمایه گذاران از جمله واگذاری زمین و سایر امکانات، سرمایه گذار کار را به نتیجه مطلوب نرساند.

قنبری اشاره ای به نابسامانی بازار مرغ در سال گذشته داشت و گفت: در اسفند ماه سال گذشته نابسامانی بازار مرغ مشمول کل کشور بود اما با تدابیر اتخاذ شده و همت مدیران استان و پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی به زودی نیاز به واردات مرغ نخواهد داشت

خراسان شمالی به زودی نیاز به واردات مرغ نخواهد داشت