مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-02دانش

اعزام دانشجویان ارتش به دانشگاه های معتبر دنیا


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به تعامل این دانشگاه با وزارت علوم گفت: امسال با بهره گیری از تجارب گذشته، هیئت علمی دافوس ارتش را ارتقاء داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ حسین ولی وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در مراسم گرامیداشت روز معلم که امروز (یکشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، گفت: امروز ارتباط خوب و تنگاتنگی با مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری برقرار شده و وزیر علوم نیز از مجموعه دافوس ارتش بازدید داشته است.

وی افزود: وزارت علوم امتیاز و امکاناتی را در اختیار مجموعه نیروهای مسلح به ویژه مراکز علمی و آموزشی ارتش گذاشت که از آن ها در جهت ارتقای مسائل آموزشی، کمال استفاده را می بریم.

امیر ولی وند با اشاره به تعامل دافوس ارتش با دیگر مراکز علمی و دانشگاهی در عرصه های بین المللی گفت: هر ساله تعدادی دانشجو را به عنوان بورسیه به دانشگاه های معتبر دنیا اعزام می کنیم و امسال نیز با بهره گیری از تجارب گذشته، هیئت علمی مان را ارتقا داده ایم که همه این ها در راستای افزایش بار علمی و ارتقای سطح آموزش است.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم حرکت رو به رشد این دانشگاه را با سرعت بیشتری جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان ارتش به دانشگاه های معتبر دنیا

اعزام دانشجویان ارتش به دانشگاه های معتبر دنیا