مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-02اقتصادي

نیاز های فناورانه در حوزه فناوری های نوین شناسایی و اولویت بندی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شنبه 11 اردیبهشت 1400، تفاهم نامه همکاری مشترکی میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت امور صنایع وزارت صنعت، - ستادنانو با وزارت صنعت تفاهم نامه ای را امضا کردند که یکی از اهداف مهم آن بومی سازی فناوری ها و محصولات با استفاده از توانمندی داخلی و بهره برداری از توان شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شنبه 11 اردیبهشت 1400، تفاهم نامه همکاری مشترکی میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به امضا رسید.

این تفاهم نامه در وزارت صمت و با حضور سعید سرکار، دبیر ستاد و مهدی صادقی نیارکی، معاونت امور صنایع وزارت صمت به امضا رسید.

یکی از اهداف مهم این تفاهم نامه بومی سازی فناوری ها و محصولاتی است که در حال حاضر از خارج وارد می شود و قرار است با استفاده از توانمندی داخلی و بهره برداری از توان شرکت های دانش بنیان و شرکت های فعال در حوزه فناوری نوین، این فناوری و محصولات در داخل کشور بومی سازی شوند.

اجرای مفاد این تفاهم نامه توسط مرکز ساخت داخل وزارت صمت و شبکه تبادل فناوری انجام خواهد شد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو تفاهم نامه همکاری با معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضا رسانده تا در قالب یک برنامه مشترک، شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز های فناورانه در حوزه فناوری های نوین شناسایی و اولویت بندی می شوند

نیاز های فناورانه در حوزه فناوری های نوین شناسایی و اولویت بندی می شوند