مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-02ورزشي

آخرین وضعیت محل اردوی تیم ملی در جزیره کیش/ تاکید اسکوچیچ بر رفع ایرادها


فدراسیون فوتبال اعلام کرد دراگان اسکوچیچ بعد از بازدید از از روند آماده سازی ورزشگاه المپیک کیش برای برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی، از وضعیت پیشرفت کار رضایت دارد و امیدوار است در زمان باقی مانده برخی از اشکالات باقی مانده رفع شوند.

- فدراسیون فوتبال اعلام کرد دراگان اسکوچیچ بعد از بازدید از از روند آماده سازی ورزشگاه المپیک کیش برای برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی، از وضعیت پیشرفت کار رضایت دارد و امیدوار است در زمان باقی مانده برخی از اشکالات باقی مانده رفع شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دراگان اسکوچیچ روز گذشته به همراه مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی و مهدی خراطی مدیر دپارتمان تیم های ملی بزگسالان با سفر به جزیره کیش از ورزشگاه المپیک و هتل محل اقامت تیم ملی بازدید کرد.

از اواخر فروردین بود که به صورت رسمی تصمیم قطعی برای برگزاری تمرینات تیم ملی در کیش طبق درخواست سرمربی تیم ملی و پیگیری های رییس فدراسیون گرفته شد.

به همین منظور با رایزنی های صورت گرفته با منطقه آزاد کیش تمام هماهنگی ها برای پرواز اختصاصی تیم ملی، اقامت در هتل مناسب و برگزاری تمرینات در ورزشگاه انجام شد.

به دنبال انعقاد تفاهم نامه، تمام مسوولین مرتبط در جزیره کیش با کمک منطقه آزاد برای آماده سازی ورزشگاه المپیک بسیج شدند و در زمانی کوتاه اقداماتی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت محل اردوی تیم ملی در جزیره کیش/ تاکید اسکوچیچ بر رفع ایرادها

آخرین وضعیت محل اردوی تیم ملی در جزیره کیش/ تاکید اسکوچیچ بر رفع ایرادها