مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-02سياسي

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد منصوب شد


با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مرتضی شیخ زاده به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این دبیرخانه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با حکم حمید مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مرتضی شیخ زاده سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این دبیرخانه شد.

مومنی در این حکم آورده است: نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان  سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی  منصوب می شوید.

امید است با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر نامگذاری سال جاری به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ؛ با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر، خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف سند راهبردی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی واجرای سیاست های شورای عالی موفق باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد منصوب شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد منصوب شد