مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-02سياسي

ملاک بررسی هیئت نظارت در صلاحیت ها اصلاح طلبی و اصول گرایی نیست


نماینده مردم پلدختر در مجلس و رییس هییت عالی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: ملاک هییت های نظارت برای بررسی صلاحیت ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی به اظهارات برخی ها مبنی بر اینکه در بررسی صلاحیت ها سلایق سیاسی افراد در نظر گرفته می شود، اظهار کرد: در بررسی صلاحیت کاندیداها استعلام از مراجع قانونی برای هییت های نظارت ملاک است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای هییت نظارت توجهی به سلایق سیاسی افراد نخواهند کرد و مر قانون قانون در بررسی صلاحیت ها را مد نظر می گیرند؛ بنابراین کاندیداهایی که سوابق آنها از سوی مراجع نظارتی به هییت های نظارت اعلام شده براساس آن اعلام نظر می کنند.

کاظمی تصریح کرد: ملاک هییت های نظارت برای بررسی صلاحیت ها اصلاح طلبی و اصولگرایی افراد نخواهد بود؛ چرا که سوابق افراد برای ما مهم بوده و به غیر از این مسئله به چیزی دیگری توجه نمی کنیم.

رییس هییت عالی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند فرصت اعتراض دارند و قطعا هییت های نظارت نیز به اعتراضات آنها رسیدگی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک بررسی هیئت نظارت در صلاحیت ها اصلاح طلبی و اصول گرایی نیست

ملاک بررسی هیئت نظارت در صلاحیت ها اصلاح طلبی و اصول گرایی نیست