مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-02اقتصادي

معامله 50 هزار تن کنسانتره چادرملو در بورس کالا


در نخستین روز عرضه کنسانتره سنگ آهن چادرملو در بورس کالای ایران و با استقبال خریداران، امروز (یکشنبه) 50 هزار تن کنسانتره سنگ آهن این شرکت مورد معامله قرار گرفت تا روز مهمی برای بخش معدن کشور به واسطه قرار گرفتن این ماده معدنی مهم در مسیر شفاف سازی باشد.

- در نخستین روز عرضه کنسانتره سنگ آهن چادرملو در بورس کالای ایران و با استقبال خریداران، امروز (یکشنبه) 50 هزار تن کنسانتره سنگ آهن این شرکت مورد معامله قرار گرفت تا روز مهمی برای بخش معدن کشور به واسطه قرار گرفتن این ماده معدنی مهم در مسیر شفاف سازی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بورس کالای ایران امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت ماه) برای اولین بار میزبان عرضه 50 هزار تن کنسانتره آهن معدن چادرملو با بهای 24 هزار و 30 ریال به ازای هر کیلوگرم بود که با ثبت تقاضای 75 هزار تنی، این محصول در نهایت با رقابت 0.

4 درصدی به قیمت 24 هزار و 101 ریال فروخته شد.

طبق اعلام این شرکت صنعتی- معدنی، با توجه به قیمت 2.

41 میلیون تومانی در هر تن کنسانتره چادرملو در بورس کالا و از سویی با در نظر گرفتن قیمت پایه بیلت فولاد، اولین معامله کنسانتره چادرملو معادل 20.

2 درصد ضریب شمش خوزستان معامله شد.

150 هزار تن سنگ آهن و 200 هزارتن کنسانتره تا پایان سال عرضه خواهد شد در پی پذیرش عرضه محصول سنگ آهن و کنسانتره سنگ آهن چادرملو در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله 50 هزار تن کنسانتره چادرملو در بورس کالا

معامله 50 هزار تن کنسانتره چادرملو در بورس کالا