مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-02پزشكي

دمنوش ها و نوشیدنی های خنک کننده در ماه مبارک رمضان


دمنوش های گیاهی بسیار بهتر از نوشیدنی های گازدار و قندی مضر هستند و می توان این دمنوش ها را در وعده افطار و سحر، جایگزین چای یا نوشیدنی های گازدار و آبمیوه های مصنوعی کرد.

- دمنوش های گیاهی بسیار بهتر از نوشیدنی های گازدار و قندی مضر هستند و می توان این دمنوش ها را در وعده افطار و سحر، جایگزین چای یا نوشیدنی های گازدار و آبمیوه های مصنوعی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید توکلی، مدیر مرکز خدمات تخصصی آنالیز و فرآوری گیاهان دارویی و عضو هیات علمی این پژوهشکده در خصوص مصرف دم نوش های گیاهی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: چای سفید که در بین چای ها، از همه کمتر اکسیده شده است، طبیعت سردی دارد و برای نوشیدن در ماه مبارک رمضان توصیه می شود.

این چای بسیار سبک و نشاط آور است.

وی افزود: چای سبز هم یکی دیگر از چای های خنک کننده است، زیرا اکسیداسیون پایینی دارد و از این چای برای رفع حرارت و گرمازدگی استفاده می شود.

دم نوش گیاهی چای سبز عطش را کاهش می دهد و تولید مایعات بدن را افزایش می دهد و این به این معناست که بدن از طریق عرق، بیشتر خنک می شود.

دکتر توکلی با اشاره به اینکه گل داوودی طبیعت سردی دارد و دم نوش آن برای روزهای گرم و رفع عطش در ماه مبارک رمضان مناسب است دیگر دم نوش های خنک کننده و مفید برای مصرف در این ماه را برشمرد و عنوان کرد: بابو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمنوش ها و نوشیدنی های خنک کننده در ماه مبارک رمضان

دمنوش ها و نوشیدنی های خنک کننده در ماه مبارک رمضان