مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-02اقتصادي

دستگیری سردسته های خرید و فروش سوخت خراسان رضوی


دادستان عمومی و انقلاب تایباد در شرق خراسان رضوی گفت:در چند عملیات میدانی، تعداد 35 نفر از سردسته های خرید، فروش و قاچاق سوخت در معبر زمینی دوغارون دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

جعفر صدیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خرید و فروش سوخت در منطقه اقتصادی گمرک دوغارون و همچنین قاچاق این سرمایه ملی از طریق این معبر زمینی به سمت کشور افغانستان در سالهای گذشته به یک حرکت و اقدام عادی تبدیل شده بود که در این ارتباط عده زیادی از اراذل و اوباش این منطقه به کسب درآمدهای نامشروعی رسیده بودند.

وی ادامه داد: حتی در بعضی از مواقع خرید، فروش و قاچاق سوخت در مناطق اقتصادی فعال از قبل پیش بینی شده منجر به وقوع برخی از درگیری ها با انواع سلاح های سرد و گرم در بین گروههای مختلفی شده بود که در این ارتباط نیز تعدادی از نیروهای کارگری این شهرستان مصدوم و یا جان خود را از دست داده اند.

دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: باتوجه به حساسیت موضوع، دستگاه قضایی شهرستان تایباد باهدف جلوگیری از قاچاق سوخت، برای مبارزه با این پدیده شوم ورود کرد و به صورت جدی با سردسته ها و گروههایی که در گذرگاه رسمی دوغارون در حوزه قاچاق سوخت فعالیت داشتند برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سردسته های خرید و فروش سوخت خراسان رضوی

دستگیری سردسته های خرید و فروش سوخت خراسان رضوی