مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-02اقتصادي

عباس آخوندی در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد


پرونده ای که برای اتهامات اقتصادی محمدمهدی آخوندی تشکیل شده بود حالا با لیست 25 متهم دیگر از جمله وزیر سابق شهرسازی به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی به پذیرش نفوذ پسرش و یکی دیگر از متهمان پرونده متهم شده است.

همچنین اتهام محمدمهدی آخوندی مشارکت در ارتشاء شبکه ای به میزان 4 میلیارد و 200 میلیون تومان و تحصیل مال نامشروع عنوان شده است.

سوم آذر ماه سال 98 بود که رسانه ها از بازداشت محمدمهدی آخوندی فرزند عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی خبر دادند؛ خبری که 9 روز بعد غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه آن را تأیید کرد و علت این بازداشت را مسائل و موضوعات مالی اعلام کرد.

اسماعیلی در نشست خبری روز 12 آذر خود گفت: این فرد تنها نیست و چهار نفر دیگر مرتبط با این پرونده در بازداشت هستند و کار رسیدگی به این پرونده در دادسرا در حال انجام است.

بر اساس این اعلام، مهدی آخوندی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی شعبه بازپرسی به قرار صادره اعتراض کرده و پرونده وی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک برای تصمیم گیری در خصوص اعتراض متهم به قرار بازداشت، ارسال شده است.

با گذشت حدود یک سال و نیم از تحقیقات این پرونده، در روز های گذشته کیفرخواست 167 صفحه ای این پرونده صادر و به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده است ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس آخوندی در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد

عباس آخوندی در پرونده اقتصادی پسرش متهم شد