مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-02اقتصادي

7 پروژه صنعت آب با اعتبار 157 میلیارد تومان بهره برداری می شود


هفت پروژه بزرگ صنعت آب با سرمایه گذاری 157 میلیارد تومان در استان های زنجان، اصفهان، بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی فردا با حضور وزیر نیرو بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، فردا دوشنبه با افتتاح این هفت پروژه که در قالب شش طرح و با سرمایه گذاری 157 میلیارد تومان آماده شده، پویش #هرهفته_الف_ب_ایران وارد پنجمین هفته خود از ابتدای سال جاری می شود.

از هفت پروژه آماده افتتاح، دو پروژه در زنجان، دو پروژه در اصفهان و در استان های بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی نیز هر کدام یک پروژه به بهره برداری می رسد.

در استان زنجان دو پروژه ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد در شهرستان ایجرود با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه روز و آبرسانی به 31 روستا با جمعیت تحت پوشش 22 هزار و 854 نفر با اعتبار 50.

6 میلیارد تومان با هدف جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و سطحی و افزایش سطح بهداشت جامعه افتتاح می شود.

همچنین دو پروژه پکیج تصفیه خانه فاضلاب قمصر و خط انتقال فاضلاب و مخزن ذخیره بتنی جوشقان قالی به ظرفیت یک هزار متر مکعب به همراه تاسیسات وابسته با سرمایه گذاری 12.

4 میلیارد تومان در شهرستان کاشان استان اصفهان با هدف جلوگیری از آلودگی آب های زیرزمینی و سطحی و پایداری شبکه و تامین آب پایدار آماده بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 پروژه صنعت آب با اعتبار 157 میلیارد تومان بهره برداری می شود

7 پروژه صنعت آب با اعتبار 157 میلیارد تومان بهره برداری می شود