مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-02سياسي

مشکل جدی جامعه دینی این است که منطق ورود به دین ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صفدر الهی راد عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی (ره) در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما با اشاره به اینکه زیباترین نقطه اسلام اینجاست که قبول نمی کند شما نفهمیده و بدون شناخت یک دفعه دیندار شوید، - حجت الاسلام صفدر الهی راد با اشاره به اینکه زیباترین نقطه اسلام اینجاست که قبول نمی کند شما نفهمیده و بدون شناخت یک دفعه دیندار شوید گفت: مشکل جدی جامعه دینی این است که منطق ورود به دین نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام صفدر الهی راد عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی (ره) در برنامه بدون توقف شبکه سه سیما با اشاره به اینکه زیباترین نقطه اسلام اینجاست که قبول نمی کند شما نفهمیده و بدون شناخت یک دفعه دیندار شوید، یادآور شد: اینجا را اسلام خط قرمز گذاشته و به شدت مخالفت کرده با اینکه بگوییم احساسی و آرام و اجتماعی در این شرایط قرار گرفتیم خوشمان آمد و دیندار شدیم.

* جوانان باید ابتدا بدانند دین چیست؟ حجت الاسلام الهی راد در پاسخ به این سؤال که اغلب ما را از وارد شدن به موضوعاتی از جمله چیستی خدا و دین، نهی می کنند گفت: بدترین چیز همین است که اجازه نمی دهند وارد این موضوعات شویم، من فکر می کنم که جوانان ما باید بدانند از کجا شروع کنند؟ باید بدانند ابتدای ورود به دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل جدی جامعه دینی این است که منطق ورود به دین ندارد

مشکل جدی جامعه دینی این است که منطق ورود به دین ندارد