مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-02سياسي

تعامل سازنده سپاه و آموزش و پرورش بهمیی در برنامه های فرهنگی


در نشست روز معلم از تعامل سازنده سپاه و آموزش و پرورش بهمیی در برنامه های فرهنگی خبر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهمیی نشست کانون بسیج فرهنگیان در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمیی برگزار شد.

علی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمیی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی شهرستان بهمیی با اشاره به حضور پر شور نظام اسلامی وابسته به تداوم یافتن هویت ایدئولوژیک نظام اسلامی در ذهنیت جمعی است و همچنین از آنجا که هویت ایدئولوژیک نظام اسلامی مبتنی بر تفکر علامه مطهری است، بنابراین بقای خط فکری علامه ی شهید در جامعه، به معنی پیوستگی و تداوم یافتن حیثیت ماهوی نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه بهمیی در این جمع از تعامل خوب آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد و بیان داشت: تشکیل حلقه های صالحین از مهمترین اقدامات بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش است.

محمدی تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت: معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمیی  نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور فرمانده سپاه در جمع کارکنان آموزش و پرورش بهمیی هفته معلم را به جهادگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل سازنده سپاه و آموزش و پرورش بهمیی در برنامه های فرهنگی

تعامل سازنده سپاه و آموزش و پرورش بهمیی در برنامه های فرهنگی