مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-02بين الملل

بایدن: القاعده ضعیف شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت در حالی که پایانی برای طولانی ترین جنگ آمریکا مشخص کرده و در حال بیرون کشاندن آخرین سربازانمان از افغانستان هستیم، - رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای به مناسبت دهمین سالگرد قتل رهبر گروه تروریستی القاعده گفت که این گروه تروریستی تا میزان زیادی ضعیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت در حالی که پایانی برای طولانی ترین جنگ آمریکا مشخص کرده و در حال بیرون کشاندن آخرین سربازانمان از افغانستان هستیم، گروه القاعده در آنجا تا میزان زیادی ضعیف شده است.

وی که طی بیانیه ای به مناسبت دهمین سالگرد کشته شدن اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده این سخنان را مطرح می کرد، افزود: آمریکا همچنان درباره تهدیدات از گروه های تروریستی که در تمام بخش های جهان منتشر شده اند، هوشیار باقی خواهد ماند .

رییس جمهور آمریکا اضافه کرد: همچنان به رصد و مقابله با هرگونه تهدیدی که از افغانستان علیه ما ناشی می شود ادامه خواهیم داد و به تلاش برای مقابله با تهدیدات تروریستی برای کشور و منافعمان با همکاری با همپیمانان و شرکا خود در سرتاسر جهان ادامه می دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: القاعده ضعیف شده است

بایدن: القاعده ضعیف شده است