مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-05-02اقتصادي

افزایش غیرقانونی قیمت نان در تهران


بلاتکلیفی نرخ نان در استان تهران باعث شده است شاهد قیمت های متفاوت نان باشیم که در این باره گویا هیچ یک از مسؤولان همتی برای رفع این مشکل نداشته و توپ را در زمین دیگری می اندازند تا جایی که تعیین نرخ نان در استان تهران طبق گفته رییس اتحادیه نانوایان سنتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، اخبار ضد و نقیضی در سال قبل مبنی بر افزایش قیمت نان مطرح که توسط برخی مسؤولان تکذیب شد و اعلام کردند که قیمت نان در سال 98 مصوب شده است و نانوایی ها مطابق قیمت مصوب باید نان را به فروش برسانند.

عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار کشور در دی ماه 99 در یکی از جلسات ستاد تنظیم بازار گفت: بحث افزایش قیمت نان فعلاً مطرح نیست و اگر بحثی در این باره در رسانه ها مطرح می شود مسائل کارشناسی است و این به منزله افزایش قیمت نان نیست.

قیمت نان همچنان در اختیار استانداری های کشور است و هرگونه اظهار نظری در مورد افزایش قیمت نان اظهار نظر فردی و فاقد وجاهت قانونی است .

با گذشت زمان و افزایش نرخ اکثر کالا های ضروری و هزینه های اولیه، کماکان خبر رسمی مبنی بر افزایش قیمت نان به گوش نمی رسد، ولی با مراجعه حضوری به چند نانوایی شاهد قیمت های متفاوتی برای نان هستیم.

به دنبال علت این ماجرا از مسؤولان پیگیری کردیم که چرا بر فروش نان نظارت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غیرقانونی قیمت نان در تهران

افزایش غیرقانونی قیمت نان در تهران