مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1400 ساعت 23:352021-05-02سياسي

پاسخی به شبهات ظریف


ظریفی ساده دلانه میگوید عملا واژه ای به اسم دشمن در چارچوب فکری و ذهنیش وجود ندارد و نگاه رئالیستی و هابزی را قبول ندارد.

بسیار عجیب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد عبدالهی در یادداشتی به شبهاتی که جواد ظریف در فایل صوتی لو رفته از او مطرح کرده پاسخ داده است: 1.

ظریف مدعی شده، سردار سلیمانی پس از به روسیه رفت و در واقع پوتین او را قانع به حضور در سوریه کرده، نه برعکس! و وزیر خارجه سوریه در فرودگاه به او گفته، در تیر و مرداد 94 شرایط ما شکننده نبود! و روس ها بعد از اینکه نیاز ما مرتفع شده بود، آقای سلیمانی را به مسکو دعوت کرده بودند! اما حقیقت: داعش تا خرداد 1394 نیمی از خاک سوریه و شمال غربی عراق از جمله شهرهای مهم دو کشور (رقه، ادلب، رمادی، فلوجه، موصل، تکریت، پالمیرا و بخشهای بزرگی از استانهای حلب، حماه، دمشق، درعا، حمص، دیرالزرو، الحسکه و.

) را در تصرف خود درآورده بود.

این زمان دقیقا زمان اوج حکومت داعش بود!  برجام در 23 تیر 1394 (14 ژوییه 2015) منعقد شد! سفر سردار سلیمانی به روسیه در مرداد 1394 روسیه در 30 سپتامبر 2015 (8 مهر 94) وارد نبرد سوریه شد.

در مرداد 94 اوضاع سوریه چنان ناگوار بود که دز که در دولت اوباما از مقام های ارشد امنیت ملی و وزارت خارجه آمریکا بود گفته اند اطلاعات موجود درباره حملات هوایی اسراییل به مواضع ایران در سوریه، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به شبهات ظریف

پاسخی به شبهات ظریف