مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-02سياسي

اتاق فکر دولت بجای منافع ملی همه چیز را فدای نمایش های انتخاباتی کرده است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه اتاق فکر دولت در اقدام اخیرش بجای آنکه منافع ملی را در نظر بگیرد و به احساسات پاک مردم احترام بگذارد همه چیز را در این شرایط حساس فدای نمایش های انتخاباتی کرد.

- مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در رابطه با اظهارات اخیر وزیر امورخارجه گفت: سال ها با افتخار لباس سربازی ملت بزرگ ایران را هم در میدان و هم در  دیپلماسی بر تن داشته ام؛ هم حال و هوای نبردهای عاشورایی میدان را درک کرده ام و هم به اصول و ظرافت های دیپلماسی واقفم؛ میدان و دیپلماسی هوشمندانه و عزتمندانه نتنها مقابل هم نیستند بلکه همیشه میدان نقطه قوت ما در نشست و برخاست های دیپلماتیک بوده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه برخی مسئولان به تمام باورها و آرمان های انقلاب پشت پا زده اند خاطر نشان کرد: اگر با صدق و انصاف شرایط را تحلیل کنیم یقینا به این نتیجه می رسیم که میدان همواره منبع تولید قدرت بوده و این قدرت در عرصه های گوناگون از جمله دیپلماسی متجلی شده است.

محمودوند در ادامه اظهار داشت: منابع سرشار و موقعیت استراتژیک خاورمیانه و جایگاه ممتاز ایران اسلامی در این منطقه سبب شده است که جهانخواران و زیاده خواهان همیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق فکر دولت بجای منافع ملی همه چیز را فدای نمایش های انتخاباتی کرده است

اتاق فکر دولت بجای منافع ملی همه چیز را فدای نمایش های انتخاباتی کرده است