مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-03ورزشي

آغاز مرحله سوم طرح ملی سرباز ماهر در اردبیل


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در مرحله سوم طرح سرباز ماهر، 5 هزار و 280 نفر سرباز وظیفه از خدمات آموزشی رایگان شامل کسب و کار و کار آفرینی، - ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: در مرحله سوم طرح سرباز ماهر، 5 هزار و 280 نفر سرباز وظیفه از خدمات آموزشی رایگان شامل کسب و کار و کار آفرینی، مهارت های زندگی، سواد مالی، سواد رسانه ای و فضای مجازی بهره مند خواهند شد.

مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: در این طرح ملی ماهانه برای 240 سرباز وظیفه پادگان آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر و 240 نفر سرباز وظیفه پادگان آموزشی شهید مدنی شهرستان اصلاندوز خدمات آموزشی توسط جهاددانشگاهی استان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه اجرای مرحله سوم این طرح از 4 اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: طرح سرباز ماهر در قالب تفاهم نامه های جداگانه بین ستاد نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی و با هدف آموزش مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی و آشنایی با مهارت های زندگی سربازان در دوران آموزشی، در پادگان های استان در حال اجرا است.

رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون دو فاز از طرح سرباز ماهر با موفقیت در استان اجرا شده است، اضافه کرد: دوره های آموزشی مرحله سوم این طرح به خاطر شرایط کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم طرح ملی سرباز ماهر در اردبیل

آغاز مرحله سوم طرح ملی سرباز ماهر در اردبیل