مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-03اقتصادي

اتمام حجت فرماندار دلفان با بانک ها و دفاتر پیشخوان


فرماندار دلفان اتمام حجت کرد اگر فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در بانک ها و دفاتر پیشخوان رعایت نشود، این مراکز تعطیل خواهند شد.

- ایسنا/لرستان فرماندار دلفان اتمام حجت کرد اگر فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در بانک ها و دفاتر پیشخوان رعایت نشود، این مراکز تعطیل خواهند شد.

نورالدین درمان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت دلفان همچنان قرمز است اما با توجه به اعمال محدودیت ها، شرایط نسبت به گذشته کمی بهتر شده است.

وی ادامه داد: تا قبل از این، ظرفیت بیمارستان ابن سینا نورآباد تکمیل بود اما الان در این بیمارستان تخت خالی هم داریم و از لحاظ مبتلایان و متوفیان هم آمار در دلفان کاهشی است.

درمنان با اشاره به همکاری کسبه در خصوص اعمال محدودیت ها، تاکید کرد: مردم نباید با برگزاری تجمعات زحمات کسبه را هدر دهند و بدون شک هر چقدر بازار تعطیل باشد دود آن به چشم کسبه و خانواده های آنان می رود و ما هم از این وضعیت ناراحت می شویم.

فرماندار دلفان تصریح کرد: ادامه این روند کاهشی، بستگی به همکاری مردم دارد و اگر شرایط پایدار باشد می توان به برخی مشاغل دیگر هم اجازه فعالیت داد.

وی بیان کرد: از مردم خواهش می کنیم هیچ گونه تجمعی برگزار نکنند تا از این وضعیت قرمز خارج شویم و زندگی مشاغل مختلف به روال عادی برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت فرماندار دلفان با بانک ها و دفاتر پیشخوان

اتمام حجت فرماندار دلفان با بانک ها و دفاتر پیشخوان