مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-03سياسي

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات در دستگاه های اجرایی فعال شود


باتوجه به شیوع بیماری کرونا و قرار داشتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، دستگاه های اجرایی نسبت به فعال کردن کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی دستگاه ذی ربط اقدام و همکاری لازم را با دست اندر کاران امر انتخابات داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی در جلسه شورای اداری شهرستان که ، اظهار داشت: از 993 داوطلب ثبت نام شده، 687 داوطلب توسط هیأت اجرایی و نهایتاً 593 نفر توسط هیأت نظارت تأیید و قریب به 350 داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

سیستانی افزود: 660 داوطلب برای تصدی 13 کرسی شورای شهر اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد 35 داوطلب انصراف و 228 داوطلب نیز رد صلاحیت شدند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده از روز نهم اردیبهشت ماه به مدت 4 روز مهلت دارند، شکایات خود را به هیأت نظارت استان مستقر در استانداری اصفهان ارائه کرده تا بررسی و بازنگری مجدد در این خصوص صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات، فرآیندی مهم و قانون مند است و می تواند آثار و برکات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بسیاری را برجای گذارد، افزود: امید است با حضور پرشور مردم و انتخاب افراد اصلح، بستر لازم برای خدمت رسانی بیشتر و مطلوب تر فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات در دستگاه های اجرایی فعال شود

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات در دستگاه های اجرایی فعال شود