مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-03سياسي

توصیه های آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت لیالی قدر


آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید در پیامی به روزه داران توصیه کرد در شب های قدر ضمن اهتمام به کسب معارف دینی، دعا برای فرج امام زمان(عج) را مورد توجه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: شایسته است در این لیالی که ملائکه الهی مقدرات سال را بر امام زمان علیه السلام نازل می کنند به انجام این وظائف اهتمام نماییم؛  1- مؤمنان به تجدید عهد با ولیّ امر و صاحب لیله القدر و وارث غدیر حضرت بقیه الله ‎عجّل الله تعالی فرجه‎ اقدام کرده و با خواندن دعای معروف اَللهم کُن لِوَلِیکَ.

و زیارت آل یس از نور هدایت آن هدایتگر الهی بهره مند شویم.

 2- همگان این شب را برای کسب معارف دین، توبه، دعاء، پاک ساختن نیّات و درخواست هدایت، امنیت و سلامت برای همه بنی نوع بشر، غنیمت بدانیم تا به عنایت حضرت بقیه الله الأعظم عجل الله فرجه این بیماری فراگیر و نقاط ضعف اقتصادی، اجتماعی و مناهی و معاصی که هویّت جامعه را تهدید می کند برطرف شود.

 3- اینجانب از همه منتظران خاصه خطباء، شعراء و ذاکرین ، خاضعانه استدعا دارم که دل ها را متوجّه آن امام عزیز و مهربان نمایند و به طور خاص بخشی از مجالس را در تمامی ایام سال به دعای متضرعانه برای فرج موفور السّرورش اختصاص دهند؛ وظیفه همه مسلمانان دعای همگانی برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت لیالی قدر

توصیه های آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت لیالی قدر