مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-03اقتصادي

بهبود وضعیت ترافیکی و فضای سبز «بلوار بهنامجو» در همدان


پروژه احداث میدان جدید در بلوار بهنامجو در روزهای گذشته به اتمام رسید که قطعا موجب بهبود وضعیت ترافیکی و فضای سبز در شهرک فرهنگیان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید شاکری کرم صبح امروز در جمع خبرنگاران از احداث میدان جدید در بلوار بهنامجو در شهرک فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته پروژه های عمرانی متنوعی در شهرک فرهنگیان عملیاتی شد که احداث میدان بهنامجو یکی از پروژه های مهمی بود که بر اساس طرح تفضیلی در منطقه 4 طراحی و اجرا شد که در روزهای گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: قسمتی از بلوار بهنامجو که به خیابان باباطاهر منتهی می شود دچار آشفتگی ترافیکی بود که به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش خطرات ترافیکی، احداث یک میدان در طرح تفضیلی طراحی شده بود که اکنون این پروژه با کمک شهردار محترم به اتمام رسید.

سرپرست شهرداری منطقه 4 همدان گفت: در زیر این میدان رودخانه ای قرار دارد که سال گذشته دیوارکشی و پوشش آن به طول 65 متر انجام شد و با خاکبرداری 3500 مترمربعی، عملیات تسطیح و زیرسازی آغاز و بعد از لوله گذاری به منظور هدایت آب های سطحی، کار جدول گذاری این پروژه به طول 3900 متر به اتمام رسید و نهایتا چند تیر چراغ برق نیز با کمک شرکت برق جابجا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت ترافیکی و فضای سبز «بلوار بهنامجو» در همدان

بهبود وضعیت ترافیکی و فضای سبز «بلوار بهنامجو» در همدان