مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-03اقتصادي

دسترسی مردم دولت آباد به آزادراه شرق اصفهان برقرار می شود


مجری کل طرح های زیربنایی استان اصفهان گفت: با آغاز عملیات اجرایی بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با هزینه ای بالغ بر یک هزار میلیارد ریال، دسترسی مردم دولت آباد به آزادراه شرق اصفهان برقرار می شود.

- ایسنا/اصفهان مجری کل طرح های زیربنایی استان اصفهان گفت: با آغاز عملیات اجرایی بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با هزینه ای بالغ بر یک هزار میلیارد ریال، دسترسی مردم دولت آباد به آزادراه شرق اصفهان برقرار می شود.

علیرضا صلواتی امروز (دوشنبه- 13 اردیبهشت ماه) در جلسه پیگیری پروژه های عمرانی حوزه زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگراه پیامبر اعظم(ص) اظهار کرد: این بزرگراه مسیر راه اصلی دولت آباد به آزادراه شرق اصفهان به شمار می رود که دسترسی مردم شهر دولت آباد و همچنین مسافران آن خطه را به آزادراه شرق اصفهان تسهیل می کند.

وی با بیان اینکه به منظور تکمیل کریدور آزادراهی شمال – جنوب کشور، تکمیل دسترسی های این کریدور اهمیت دارد، ادامه داد: در حال حاضر 55 کیلومتر از مسیر آزادراه شرق اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفته و 8 کیلومتر باقیمانده از قطعه دوم این آزادراه نیز به زودی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی مردم دولت آباد به آزادراه شرق اصفهان برقرار می شود

دسترسی مردم دولت آباد به آزادراه شرق اصفهان برقرار می شود