مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-03اقتصادي

کیفیت محصولات پتروشیمی با نانوکاتالیست ایرانی افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سعید شجاعی زاده، مدیرعامل شرکت نانو پارس اسپادانا می گوید: نانوکاتالیست ها همان کار کاتالیست های قبلی رو انجام می دهند، - به گفته مسئولان پالایشگاه آبادان، استفاده از نانوکاتالیست های شرکت نانو پارس اسپادانا موجب بهبود کیفیت محصولات آن ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سعید شجاعی زاده، مدیرعامل شرکت نانو پارس اسپادانا می گوید: نانوکاتالیست ها همان کار کاتالیست های قبلی رو انجام می دهند، اما در زمان کمتر و سرعت بالاتر و در عین حال کارایی فرآیند با این نانوکاتالیست ها نیز افزایش یافته است.

این شرکت محصولات نانویی مختلفی نظیر نانوکاتالیست دهیدروژناسیون، نانوکاتالیست گوگردزدا، نانوکاتالیست اکسی کلراسیون و پودر آلومینای نانوساختار را تولید و عرضه می کند.

شرکت نانوپارس اسپادانا دانش فنی تولید این محصولات را دارا بوده و تمام زنجیره تولید از مواد اولیه تا دانش فنی را به صورت بومی در اختیار داشته و هیچ وابستگی به خارج ندارد.

به گفته محمد لیرابی، سرپرست یکی از واحد های پتروشیمی آبادان، نانوکاتالیست شرکت نانو پارس اسپادانا جایگزین کاتالیستی شده که پیش از این از آمریکا وارد می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت محصولات پتروشیمی با نانوکاتالیست ایرانی افزایش می یابد

کیفیت محصولات پتروشیمی با نانوکاتالیست ایرانی افزایش می یابد