مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-03سياسي

معلم پایه گذار توسعه سیاسی و فرهنگی جامعه است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: معلم پایه گذار و زمینه ساز توسعه سیاسی و فرهنگی هر جامعه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز طی مراسمی از مربیان، معلمان و هادیان سیاسی بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در شهرستان مهرستان تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری براساس تدین و دین داری، هوش و استعداد و ذکاوت و در نهایت ولایت مداری خود در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه آشنایی مردم با تفکرات استاد مطهری، ما را در دستیابی به اهداف عالیه انقلاب یاری می کند؛ لذا می طلبد در هفته بزرگداشت مقام معلم آثار و اندیشه های استاد مطهری به مردم معرفی شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهرستان بیان داشت: توسعه سیاسی و توسعه فرهنگی را معلّم پایه گذاری می کند از همین رو باید کشور و جامعه روی این مسأله حساب کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: حضور مردم در جامعه اسلامی به عنوان یک نظام اجتماعی و دینی حائز اهمیت است و این مهم باید در رویدادهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نظیر انتخابات با مشارکت پرشور نمایش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم پایه گذار توسعه سیاسی و فرهنگی جامعه است

معلم پایه گذار توسعه سیاسی و فرهنگی جامعه است