مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-03ورزشي

6 وزنه بردار امشب عازم تایلند می شوند


سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری از اعزام 6 وزنه بردار به مسابقات کاپ جهانی تایلند برای کسب جواز حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد.

- سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری از اعزام 6 وزنه بردار به مسابقات کاپ جهانی تایلند برای کسب جواز حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو خبر داد.

علی اصغر رواسی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات وزنه برداری کاپ جهانی تایلند آخرین درگاه برای کسب جواز حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو است که از روز پنجشنبه 16 اردیبهشت در تایلند برگزار می شود.

وی از امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم، نادر مرادی 72 کیلوگرم، روح الله رستمی 80 کیلوگرم، حامد صلحی پور 97 کیلوگرم، سامان رضی 107 کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت 107 کیلوگرم به عنوان نفرات اعزامی به این تورنمنت نام برد و گفت: هر 6 وزنه بردار در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و امیدوارم بعد از یک سال دوری از مسابقات در تایلند بتوانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

رواسی اضافه کرد: کاپ جهانی تایلند فرصت خوبی برای ارزیابی و سنجش وزنه برداران قبل از شرکت در بازیهای پارالمپیک توکیو است تا با شناخت حریفان، با آمادگی خوبی عازم توکیو شویم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا مشکل خاصی برای اعزام وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هیچ مشکل خاصی وجود ندارد و 6 وزنه بردار به همراه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 وزنه بردار امشب عازم تایلند می شوند

6 وزنه بردار امشب عازم تایلند می شوند