مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-05-03اقتصادي

45 آشپزخانه خیریه برای اطعام نیازمندان دایر شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به طرح اطعام نیازمندان گفت: در قالب این طرح 45 آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان دایر شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از اجرای طرح اطعام مهدوی در دهه نخست ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تهیه و توزیع غذای گرم، بسته های معیشتی و افطاری ساده بین خانواده های تحت حمایت در قالب طرح اطعام مهدوی از محل مساعدت و کمک خیران از اقدامات مهم کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال در راستای مرحله سوم رزمایش ایران همدل با بهره گیری از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی برنامه ریزی و اجرا می شود، افزود: با همین نگاه و به منظور طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های مددجو و سایر اقشار نیازمند در قالب این طرح 45 آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان دایر شده  و طول ماه مبارک رمضان امسال به جامعه هدف این نهاد خدمت رسانی می کنند.

صفری اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود 32 هزار پرس غذای گرم از طریق آشپزخانه های دایر شده از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان زنجان در قالب طرح اطعام مهدوی در دهه نخست ماه مبارک رمضان طبخ و بین خانواده های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 آشپزخانه خیریه برای اطعام نیازمندان دایر شد

45 آشپزخانه خیریه برای اطعام نیازمندان دایر شد