مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-03سياسي

دغدغه جدی «زنان کار» در دلفان/ ضرورت ایجاد اشتغال برای این قشر


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وجود زنان کار در دلفان یک دغدغه جدی است و در این راستا شناسایی و ایجاد اشتغال برای این قشر ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یحیی ابراهیمی در حاشیه دیدار با مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: لرستان با وجود منابع سرشار، اما جز استان های با نرخ بیکاری بالای است.

وی، افزود: مسئولان کشور و لرستان باید توجه ویژه ای به استان داشته باشند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه استان بر اساس سند آمایش سرزمین لرستان، کشاورزی است، عنوان کرد: آب و تخصیص آب زیرساخت اساسی توسعه کشاورزی است، این در حالی است که از حدود 800 هزار هکتار اراضی استان تنها 200 هزار هکتار آبی است.

ابراهیمی، گفت: در حالی که سومین استان پرباران کشور هستیم و 11 درصد روان آب ها مربوط به لرستان است، امتیاز 50 میلیارد متر مکعب آب ذخیره شده پشت سدها سهم لرستان نیم درصد است.

وی، تاکید کرد: مسئولان جهاد کشاورزی، استاندار، مجمع نمایندگان و امام جمعه باید تخصیص آب را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کنند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، افزود: امسال که با خشکسالی مواجه هستیم انتظار داریم مدیریت خوبی در این حوزه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه جدی «زنان کار» در دلفان/ ضرورت ایجاد اشتغال برای این قشر

دغدغه جدی «زنان کار» در دلفان/ ضرورت ایجاد اشتغال برای این قشر