مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-03فرهنگي

معرفی برترین فیلمنامه های یک بخش مسابقه کانون پرورش فکری


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسامی برگزیدگان بخش «سینمایی بلند» مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان را اعلام کرد.

- کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسامی برگزیدگان بخش سینمایی بلند مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اسامی برگزیدگان مرحله اول بخش سینمایی بلند پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

هیأت انتخاب این بخش شامل فرهاد حسن زاده، علی خودسیانی، بیژن میرباقری، فرزاد اژدری و رقیه توکلی گردفرامرزی پس از بررسی 402 اثر بلند رسیده به دبیرخانه این رویداد هنری، فیلمنامه 53 فیلم سینمایی بلند را به عنوان آثار برتر معرفی کردند.

عاشقانه های یونس از مریم محمدی، جوجه رنگی از عطیه سلطانی، سیمرغ و مینا از فریبرز آهنین، روزی روزگاری در فرنگ از امین قشقاییان و امیریوسف دهقان و عِمران از محمدمهدی رفیعی هر پنج اثر از اصفهان، کوکوی فاخته همسایه از نوید ایزدیار، لعلو از احمد فیضی، ناطور الوند از سیدعلیرضا حسینی و احمد فیضی و باغ کیانوش از فرزانه آرشید هر چهار اثر از کرج، به نام پدر از منیره صالحی و سومین بار از امیرحسین قاسمی فیروزآب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین فیلمنامه های یک بخش مسابقه کانون پرورش فکری

معرفی برترین فیلمنامه های یک بخش مسابقه کانون پرورش فکری