مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-03سياسي

سخنرانی رهبر انقلاب ساعت 11 روز قدس انجام می شود


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام ساعت 11 روز جمعه (روز قدس) به صورت زنده از شبکه های داخلی و برون مرزی پخش می شود.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام ساعت 11 روز جمعه (روز قدس) به صورت زنده از شبکه های داخلی و برون مرزی پخش می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست خبری روز جهانی قدس اعلام کرد: ضمن اینکه از بیانات رهبر انقلاب در روز قدس بهره مند می شویم برنامه های هم افزای دیگری در بین تشکل های مردم نهاد، ارگان ها و سازمان ها مثل سال گذشته برگزار می شود.

اگرچه محدودیت کرونا اجازه راهپیمایی خودرویی و تجمعات مردمی را به ما نداده است اما نشان خواهیم داد که دل مردم ایران با مردم مظلوم فلسطین دد مقابل رژیم کودک کش اسراییل است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های موفق سال قبل که امسال هم انجام می شود، برگزاری دومین کنگره بین المللی قدس شریف با سخنرانی شخصیت های بین المللی بیش از 20 کشور دنیاست.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف به ریاست آقای اعرافی با پیگیری سازمان حج و زیارت و مجمع جهانی تقریب مذاهب جهانی روز چهارشنبه هفته جاری و کنگره زنان و قدس شریف در روز پنجشنبه و نیز کنگره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی رهبر انقلاب ساعت 11 روز قدس انجام می شود

سخنرانی رهبر انقلاب ساعت 11 روز قدس انجام می شود