مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-03دانش

اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور 26 اردیبهشت ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سرسنگی رییس همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور گفت: - رییس همایش و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور گفت: اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور 26 اردیبهشت ماه با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سرسنگی رییس همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور گفت: در کنار موزه های عمومی، دانشگاه ها از موزه های مختلف و متنوعی برخوردارند دانشگاه تهران نیز به عنوان دانشگاه پیشرو دارای چندین موزه در تراز قابل قبول و خوب است.

در کنار باغ موزه نگارستان و خانه موزه مقدم که جز بهترین و شناخته شده ترین موزه های دانشگاه تهران و حتی کشوری هستند موزه های شاخصی مثل موزه های جانور شناسی، موزه باستان شناسی، موزه انگل شناسی و… دانشگاه تهران در حوزه موزه داری از بسیاری از دانشگاه های کشور پیشروتر است.

در این راستا شورای عالی سیاستگذاری موزه های دانشگاهی به ریاست رییس دانشگاه راه اندازی شد که به سیاستگذاری و برنامه ریزی برای موزه های دانشگاه خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور 26 اردیبهشت ماه برگزار می شود

اولین همایش علمی و جشنواره موزه های دانشگاهی کشور 26 اردیبهشت ماه برگزار می شود