مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-03بين الملل

نخست وزیر سابق قطر: محمود عباس باید قدرت را واگذار کند


نخست وزیر سابق قطر نوشت که «محمود عباس» رییس تشکیلات خودگردان فلسطین باید قدرت را به شکل مسالمت آمیز به نسل جوان واگذار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر سابق قطر در صفحه توییتر خود با اشاره به تعویق زمان برگزاری انتخابات فلسطین، نوشت که با این تصمیم تشکیلات خودگردان، فلسطینی ها دوباره به نقطه صفر باز گشتند.

او نوشت: دلایلی که موجب شد تا محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تصمیم به تعویق زمان برگزاری انتخابات بگیرد، برای ما روشن است.

چیزی که می خواهم بگویم این است که او باید در شرایط کنونی و در این مرحله از زندگی خود، قدرت را به شکل مسالمت آمیز و دموکراتیک به جوانان واگذار کند.

نخست وزیر سابق قطر سپس تأکید کرد که مرحله پیش رو در فلسطین نیاز به جوانانی دارد که این کشور را در همه عرصه ها به قول وی به ساحل امن برساند.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس نیز در سخنانی تصمیم محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان برای تعویق انتخابات فلسطین را محکوم کرده و گفته است که دلایل محمود عباس قانع کننده نیست.

انتخابات پارلمانی فلسطین قرار بود پس از 15 سال وقفه، در تاریخ بیست ودوم می 2021 (یکم خرداد 1400)، انتخابات ریاستی در تاریخ سی ویکم جولای ( 9 مرداد 1400) و همچنین انتخابات شورای ملی در روز 31 آگوست (9 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سابق قطر: محمود عباس باید قدرت را واگذار کند

نخست وزیر سابق قطر: محمود عباس باید قدرت را واگذار کند