مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-03اقتصادي

پرداخت بیش از 93 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های مستقر در سازمان پژوهش ها


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در بازدید از 13 شرکت دانش بنیان مستقر در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، از اعطای بیش از 93 میلیارد تومانی تسهیلات به این شرکت ها خبر داد.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در بازدید از 13 شرکت دانش بنیان مستقر در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، از اعطای بیش از 93 میلیارد تومانی تسهیلات به این شرکت ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بازدید که دکتر سرکار رییس ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و دکتر ملکی فر، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت را همراهی می کردند، شرکت های مستقر در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران توانمندی های خود را معرفی کردند.

این شرکت ها در مجموع بیش از 93 میلیارد و 350 میلیون تومان از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده اند.

رییس هیات عامل صندوق نوآوری از یک شرکت تولیدکننده انواع ربات بازو، یک شرکت تولیدکننده سیم جوش توپودری ایجاد کننده سخت پوش و چند شرکت دیگر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، همچنین در ادامه این بازدید دکتر وحدت از شرکت تولیدکننده نانوامولشن پایه آبی با کاربرد لکه بری جوهر خودکار، یک تولیدکننده دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا با استفاده از پلاسمای سرد در مدل های Y300, Y110, Y110N، یک تولیدکننده کامپاند پلیمری بر پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 93 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های مستقر در سازمان پژوهش ها

پرداخت بیش از 93 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های مستقر در سازمان پژوهش ها