مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-03ورزشي

«عقاب های زاگرس» در انتظار صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان کشور


سرمربی تیم عقاب زاگرس کرمانشاه گفت: عقاب زاگرس در رقابت های فوتبال لیگ قهرمانی نوجوانان کشور در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.

- رسول یوسفوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت های مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان کشور در پنج گروه برگزار و عقاب زاگرس کرمانشاه در گروه سوم به همراه افشید قم، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و مقاومت تهران قرار گرفت که پس از پایان مسابقات و نماینده کرمانشاه در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی صورت گرفته توسط این تیم مشخص شده، تیم های اول و دوم این گروه متهم به استفاده از بازیکنان غیرمجاز هستند و در صورت اثبات این تخلفات، نماینده کرمانشاه به دور بعد صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم عقاب زاگرس کرمانشاه اضافه کرد: اسناد این مهم تهیه و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته است، اما اثبات این ادعا نیازمند حمایت تمامی ورزش دوستان استان کرمانشاه دارد، چرا که همه ما از ظرفیت های فوتبال استان اصفهان آگاه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این باشگاه فعالیت خود را در رده های پایه فوتبال استان از سال های دور آغاز کرده و است و در ساله ای اخیر در رده های مختلف فوتبال کشور در رده های پایه نیز شرکت کرده ایم و تیم در مقابل قطب های فوتبال کشور همچون سپاهان یا ذوب آهن اصفهان و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عقاب های زاگرس» در انتظار صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان کشور

«عقاب های زاگرس» در انتظار صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان کشور