مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-03دانش

فرصت ها و تهدیدهای تحصیل در کشورهای خارجی


یک کارشناس ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه هیوستون گفت: برای اینکه فرصت ها و تهدیدهای تحصیل در یک کشور خارجی را بدانید بهتر است قبل از انجام هر کاری در مورد هدف، - ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس ارشد مدیریت پروژه از دانشگاه هیوستون گفت: برای اینکه فرصت ها و تهدیدهای تحصیل در یک کشور خارجی را بدانید بهتر است قبل از انجام هر کاری در مورد هدف، دانشگاه و کشوری که قصد تحصیل دارید، فکر کنید.

  مینو تقوی در برنامه اینستاگرامی آتلیه آزاد با محوریت گفت وگویی پیرامون فرصت ها و تهدیدهای تحصیل در کشورهای خارجی در خصوص نحوه بورسیه گرفتن در آمریکای شمالی اظهار کرد: اولین موردی که باید به آن توجه شود این است که برای اپلای کردن بهتر است قبل از انجام هر کاری، با افرادی که تجربه بالایی در این مسیر دارند، مشورت کنید.

همچنین باید بدانید که هدف تان از مهاجرت چیست؛ اینکه تنها قصد دارید از ایران خارج شوید یا اینکه مثلا رشته معماری را در کشوری ادامه دهید که آینده روشن تری دارد، تمام این موارد به عنوان هدف باید مشخص شود.

وی افزود: مرحله دیگر برای مهاجرت این است که باید زبان انگلیسی قوی داشته باشید و تا زبان ندانید به جایی نمی رسید، به نظر من تافل بخوانید زیرا دانشگاه های آمریکای شمالی تافل را قبول دارند و باید براساس آن دانشگاه و کشور، نوع خواندن زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ها و تهدیدهای تحصیل در کشورهای خارجی

فرصت ها و تهدیدهای تحصیل در کشورهای خارجی