مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-03سياسي

پیگیری روند استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور


مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار احمد علی گودرزی در نشست فرمانده نیروی انتظامی با فرماندهان و معاونان ستاد مرزبانی ناجا ضمن تسلیت ایام سوگواری امیرمومنان علی (ع) و شب های قدر اظهار داشت: با مدیریت سردار حسین اشتری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می درخشد و برای فرزندانشان در مجموعه مرزبانی مایه افتخار است.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی در مرزهای سراسر ایران اسلامی، افزود: بحمدالله مردم شریف کشورمان از برقراری امنیت مطلوب در کشور توسط نیروی انتظامی اظهار رضایتمندی دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه فرمانده نیروی انتظامی عنایت ویژه ای به مرزبانان دارند، تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و با نفس ولایت برنامه ها و ماموریت های خود را تنظیم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری روند استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور

پیگیری روند استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور