مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-03سياسي

خدمات «مرکز مشاوره اسلامی آیه» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم


مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه به تشریح فعالیت های این مرکز در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت و گفت: در بخش آموزش 15 دوره را با مدت زمان های مختلف برگزار می کنیم.

- خدمات مرکز مشاوره اسلامی آیه در نمایشگاه مجازی قرآن کریم مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه به تشریح فعالیت های این مرکز در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت و گفت: در بخش آموزش 15 دوره را با مدت زمان های مختلف برگزار می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، سیداحمد طباطبایی مدیر مرکز مشاوره اسلامی آیه که با ارائه خدمات مختلفی در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور دارند، درباره فعالیت این مرکز اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز تخصصی روانشناسی تخصصی در تهران وجود نداشت، مرکز مشاوره اسلامی آیه با مجوز مراجع ذیصلاح در سال 1396 راه اندازی شد تا پناهگاه خانواده های متدین و مذهبی در حوزه مشاوره و روانشناسی باشد.

وی تاکید کرد: طی سال های اخیر دوره های مختلف روانشناسی را با رویکرد اسلامی برگزار کرده ایم؛ در پایان این دوره ها مدارک معتبر پایان دوره نیز ارائه شده است که بسیاری از شرکت کنندگان با همین مدارک در مراکز علمی و مدارس مشغول به فعالیت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات «مرکز مشاوره اسلامی آیه» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم

خدمات «مرکز مشاوره اسلامی آیه» در نمایشگاه مجازی قرآن کریم