مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-03سياسي

پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین


مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین شب های قدر را به صورت زنده در رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.

- علی رحیمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور بهره بردن مخاطبان از فضای معنوی و روحانی شب های قدر، سیمای مرکز قزوین با استقرار دو گروه رسانه ای در امامزاده حسین (ع) و آستان متبرک چهار انبیا برنامه های شب های قدر را به صورت زنده در تلویزیون به مدت 3 ساعت پوشش خواهد داد.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: تیم رسانه ای رادیو قزوین هم با هدف انعکاس برنامه های شب های قدر در مسجد امام حسن عسکری (ع) مستقر خواهد شد تا شب زنده داری و احیای روزه داران را در این شب ها به صورت مطلوب از ساعت 22 به مدت سه ساعت منعکس نماید.

رحیمی به ویژه برنامه های شب های قدر در این مرکز اشاره کرد و توضیح داد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه شب های آسمانی از ساعت 23:30 دقیقه همراه مخاطبان خواهد بود که شامل بخش های مختلفی همچون گفتگوی کارشناسی، گزارش ویژه، میهمانان ویژه، مداحی و نوحه خوانی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پخش زنده دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر گرفتن است که به صورت زنده پخش خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین

پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین