مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-03سياسي

پروژه نفوذ به دنبال شکل دهی محاسبات ذهنی مسئولان است


مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بی تدبیری اخیر مسئولان سیاسی کشور را ناشی از تغییر محاسبات ذهنی آنها توسط پروژه نفوذ دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی قربانی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین نشست از سلسله نشست های سیاسی پنجره ای رو به سیاست که با موضوع بررسی پدیده نفوذ در دولت یازدهم و دوازدهم با تاکید بر رسانه ای شدن مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اخیر پروژه نفوذ مهم ترین ابزار دشمن برای پیشبرد اهدافشان بود و دشمن به خوبی می داند که دستکاری ذهنیت یک جریان نفوذی داخلی مؤثرترین سلاح برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

وی افزود: در دوره جدید، پروژه نفوذ نسبت به گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است و مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه کشور این ادعا را به صراحت ثابت می کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل بیان داشت: امروز در پی پروژه های نفوذ، ذهنیت برخی از مسئولین کشور به گونه ای شکل دهی شده است که ادعا می کنند جریان مقاومت و حافظان امنیت کشور، دیپلماسی را فدای میدان کرده اند و متأسفانه با این تلقی نادرست، به نقد جریان مقاومت می پردازند.

قربانی در این راستا ادامه داد: مردان سیاست و دیپلماسی باید بدانند به برکت مردان میدان چون سردار سلیمانی هاست که امروزه آمریکا علیرغم میل باطنی، به مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نفوذ به دنبال شکل دهی محاسبات ذهنی مسئولان است

پروژه نفوذ به دنبال شکل دهی محاسبات ذهنی مسئولان است