شکاف عمیقی میان فرهنگ رسمی و فرهنگ غیررسمی وجود داردنتایج بخش اوقات فراغت پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی نشان می دهد شکاف عمیقی میان فرهنگ رسمی و فرهنگ غیررسمی وجود دارد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست اوقات فراغت و سبک زندگی ایرانیان با هدف تحلیل یافته های موج سوم پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی (در بخش اوقات فراغت و سبک زندگی) با حضور آرش حیدری (عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ)، محمد مهدی خویی (عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، فاطمه فلاح (عضو شورای علمی طرح ملی مصرف کالاهای فرهنگی) و دبیری رضا تسلیمی طهرانی به صورت مجازی برگزار شد. در بخش اول این برنامه فاطمه فلاح با نگاهی به سومین موج از پیمایش ملی مصرف کالاهای فرهنگی، درباره بخش اوقات فراغت این پیمایش گفت: این پیمایش در سطح کشوری با جمعیت نمونه ای بالغ بر 15 هزار نفر در 31 استان کشور از نیمه دوم فروردین تا نیمه اول اردیبهشت 98 انجام شد. در موج اول و دوم این پیمایش، واحد تحلیل، خانواده بود ولی در موج سوم، واحد تحلیل از خانواده به فرد تغییر یافته است. یکی از فصل های این پیمایش، به بحث اوقات فراغت، نحوه گذران آن و فعالیت های اجتماعی، تفریحی، مذهبی و . که افراد در اوقات فراغت خود به آن می پردازند، اختصاص دارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |