مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-03اقتصادي

مرگ تلخ کارگر ایلامی در روز کارگر/ شرایط نامطلوب کارگران در ایلام


شرایط نامطلوب کار، نبود تجهیزات و ایمنی در حین کار باعث شده تا هرازچندگاه یکبار شاهد مرگ تلخ کارگران در حین انجام فعالیت باشیم، موضوعی که بنظر می رسد زیاد مورد توجه مسوولان ایلامی مربوطه قرار نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، طی روزهای اخیر و هم زمان با هفته کاروکارگر شاهد فوت یکی از کارگران ساختمانی در شهر ایلام به دلیل سقوط از ساختمان بودیم که واکنش های بسیاری را در فضای مجازی به دنبال داشت.

این در حالی است که طی ماه های گذشته، بروز چنین حوادثی در سطح شهر ایلام افزایش پیدا کرده است و دستگاه های نظارتی و بازرسی از جمله اداره کار و سازمان نظام مهندسی که متولی حقوق کارگری هستند، باید توجه ویژه ای به ایمنی محیط کار داشته باشند.

دلیل سقوط کارگر محبوبه اسدی نیا رییس اداره بازرسی اداره کار استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: کارگر مذکور استاد آرماتوربندی بوده که روز حادثه در ارتفاع شش متری مشغول کار بوده است.

وی با بیان این که متأسفانه بی احتیاطی این کارگر سبب بروز حادثه شده است، افزود: سیم مفتول های که در دست کارگر بوده، متاسفانه پس از برخورد با کابل برق، در مدار الکتریکی قرار گرفته و سبب برق گرفتگی و بروز این حادثه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تلخ کارگر ایلامی در روز کارگر/ شرایط نامطلوب کارگران در ایلام

مرگ تلخ کارگر ایلامی در روز کارگر/ شرایط نامطلوب کارگران در ایلام