مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-03سياسي

لزوم اجرای احکام تغییر کاربری ها در اصفهان / نظارت بر برداشت خاک از معادن تشدید شود


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: احکام قطعی دادگاه ها با تعامل و همکاری سازمان های مسئول در خصوص تغییر کاربری ها و ساخت و سازهای غیرمجاز اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا حبیبی در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در سال جدید ضمن تأکید بر لزوم تسریع در اجرای احکام تغییر کاربری ها اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی و متولی با همکاری و تعامل لازم در راستای اجرای احکام و دستورات قضایی اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی افزود: انعکاس نواقص و کاستی ها به مرکز، بهره مندی حداکثری از امکانات و تجهیزات موجود، لزوم تسریع در تشکیل جلسات کمیسیون ماده یک، تسریع در اجرای احکام قطعی صادره مبنی بر تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مواردی بوده که ضروری است با سرعت و جدیت دنبال شود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تأکید کرد: دستگاه های متولی تلاش کنند در اجرای احکام قطعی حتی المقدور از قطع اشجار جلوگیری و در اراضی که درختان چند ساله غرس شده با حفظ اشجار رفع تصرف انجام شود.

وی همچنین از ایجاد شعبه ای ویژه جهت رسیدگی به موضوع برداشت ها و بهره برداری های غیرمجاز از معاون خاک خبر داد و گفت: سازمان های مسئول از جمله صنعت و معدن و تجارت با تعامل و همکاری با یگان های حفاظت در راستای جلوگیری و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای احکام تغییر کاربری ها در اصفهان / نظارت بر برداشت خاک از معادن تشدید شود

لزوم اجرای احکام تغییر کاربری ها در اصفهان / نظارت بر برداشت خاک از معادن تشدید شود