مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-03ورزشي

یوگا، صاحب لیگ سراسری شد/ راه یابی نفرات برتر به تیم ملی


رییس انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی، از راه اندازی لیگ سراسری یوگا برای اولین بار در کشور خبر داد و اعلام کرد که نفرات برتر در این مسابقات به تیم ملی راه می یابند.

- رییس انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی، از راه اندازی لیگ سراسری یوگا برای اولین بار در کشور خبر داد و اعلام کرد که نفرات برتر در این مسابقات به تیم ملی راه می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر شکری با اشاره به راه اندازی لیگ کشوری یوگا برای اولین بار در ایران، اظهار کرد: لیگ کشوری این رشته در دو سطح آماتور و حرفه ای برگزار می شود و نفرات برتر لیگ سراسری به تیم ملی راه پیدا می کنند.

او ادامه داد: مسابقات سراسری یوگا در دو سطح A و B و در شش گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میانسالان و پیشکسوتان برگزار می شود و شرکت کنندگان موظف هستند شش حرکت از میان حرکاتی که در شناسنامه حرکات آسانا وجود دارد و در دو بخش در سایت ثبت نام مسابقات تعبیه شده است، یک ویدئوی 180 ثانیه ای تهیه و در وبسایت لیگ بارگذاری کنند، این درحالی است که هر شرکت کننده تنها می تواند در یک کلاس شرکت کند.

رییس انجمن یوگا فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به این که 36 نفر از کلاس A و 36 نفر از کلاس B در دو گروه مردان و زنان قهرمان انتخاب خواهند شد، خاطرنشان کرد: هر ورزشکار به جهت حضور خود در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوگا، صاحب لیگ سراسری شد/ راه یابی نفرات برتر به تیم ملی

یوگا، صاحب لیگ سراسری شد/ راه یابی نفرات برتر به تیم ملی