مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-03اجتماعي

مفروش شدن 200 هزار مترمربع از اماکن متبرکه رضوی در لیالی قدر


معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی از مفروش شدن بالغ بر 200 هزار مترمربع از اماکن متبرکه رضوی در شب های قدر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین بهنام بیان کرد: بخش های مختلف اماکن متبرکه رضوی از صحن ها، غرفه ها، رینگ ها تا فضاهای بیرونی حرم مطهر، برای آسایش و رفاه حال زائران و مجاوران در شب های قدر مفروش می شود.

وی ادامه داد: همچنین بالغ بر 7 هزار و 500 تخته فرش ماشینی 6 متری در دور برگردان های طبرسی، طوسی، نواب، مفصل شرقی، راسته بازار، بست باب الجواد (ع)، ورودی باب الهادی (ع)، ورودی باب الکاظم (ع) و پارکینگ شماره 4 ارسال شده است و نزدیک به 40 هزار مترمربع فرش هم برای مسیرهای تردد آماده شده است.

ضدعفونی دقیق صحن ها معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان تنظیف و غبارروبی رواق ها و صحن ها توسط بخش نظارت فرش به صورت شبانه روزی انجام می شود، افزود: 700 نفر نیروی خدمات فرش جهت ارائه خدمات در شب های قدر مشارکت خواهند داشت.

وی گفت: کنترل و بررسی وضعیت نظافت حرم مطهر، بازدیدهای بهداشتی فوق العاده از صحن ها، رواق ها، سرویس های بهداشتی، ضدعفونی سطوح به صورت گسترده با استفاده از 12 نفر نیروی ثابت و 2 نفر نیروی پشتیبان، غبارروبی، نظافت و مراقبت از گلدان ها و سطوح فضای سبز از دیگر اقدامات این معاونت به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفروش شدن 200 هزار مترمربع از اماکن متبرکه رضوی در لیالی قدر

مفروش شدن 200 هزار مترمربع از اماکن متبرکه رضوی در لیالی قدر